Onderzoeksverslag: 21ste-eeuwse vaardigheden in betekenisvolle contexten in het praktijkonderwijs

PROMENS21 is een onderzoeksproject van NHL i.s.m. Scholennetwerk Praktijkonderwijs Noord-Nederland naar 21e- eeuwse vaardigheden in betekenisvolle contexten in het praktijkonderwijs. Het onderwijsconcept ‘PROMENS21’ daagt scholen uit op een ander manier naar kennis en vaardigheden in het onderwijs te kijken. Voor leraren van PrOscholen is het dus de vraag hoe 21e-eeuwse vaardigheden kunnen worden geïntegreerd in een onderwijskundige, pedagogisch-didactische setting die voor leerlingen leidt tot betekenisvolle leersituaties en duurzame leereffecten. Lees hier het verslag. 

PROMENS21 is medegefinancierd door Regieorgaan SIA onderdeel van de Nederlands Organisatie voor Wetenschappelijk Onderzoek (NWO) vanuit de KIEM regeling 21st century skills.

(Bron artikel en foto: http://studio21cs.hku.nl/verslag-onderzoeksproject-promens21/)

Weergaven: 17

Opmerking

Je moet lid zijn van Geslaagd in het Vak om reacties te kunnen toevoegen!

Wordt lid van Geslaagd in het Vak

© 2018   Gemaakt door Geslaagd in het vak.   Verzorgd door

Banners  |  Een probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden

Print pagina